اندروید باکس

اندروید باکس

Android TV box چیست و چگونه کار می کند؟

سرگرمی امروز فقط به سریال های  روزانه در تلویزیون یا آهنگ های رادیویی شما محدود نمی شود. دنیای سرگرمی گسترش یافته و پیوسته در حال پیشرفت است. چه فیلم‌های کلاسیک دهه 70 باشد، چه یک فیلم یا سریال  تازه منتشر شده، پلتفرم‌های OTT همه چیز را دارند. پیش از این، مخاطبان محتوای محدودی برای تماشا داشتند. اما، در دنیای امروز، محتوای زیادی برای تماشا وجود دارد! می توانید با پرداخت هزینه های ثابت ماهانه/سالانه در پلتفرم های مختلف  مشترک شوید. اما، اگر می خواهید از تجربه کامل تماشای Prime Video اصلی بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید، به طور کلی به یک تلویزیون هوشمند نیاز دارید. در صورتبکه تلویزیون شما هوشمند نیست نگران نباشید، با تهیه یک دستگاه اندروید باکس همه تلویزیونها هوشمند خواهند شد.

Android TV box چیست؟

اندروید تی وی باکس در اصل یک ست تاپ باکس است. این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌های درخواستی، سایت‌های محتوای ویدیویی، بازی‌ها و تماشای برنامه‌های شبکه معمولی را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنند. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت خوب و تلویزیونی است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کند. در صورتیکه تلویزیون شما اندروید را پشتیبانی نمیکند نگران نباشید دستگاههای اکسترنال اندروید باکس مشکل رما را حل کرده اند

در میان پیشنهادات DTH، دستگاههای اکسترنال اندروید باکس در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد. هر کدام ویژگی های مشترک را به همراه برخی ویژگی های اضافی ارائه می دهند . دستگاهی که با آن  می توانید تلویزیون معمولی خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. شما به‌عنوان یک مخاطب، بهترین‌ها را از هر دو فضا  دریافت می‌کنید – نمایش‌های شبکه و نمایش‌های اصلی پلتفرم‌های OTT!

Android TV BOX چگونه کار می کند؟

جعبه تلویزیون هوشمند اندرویدی به روشی بسیار ساده کار می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه  را با استفاده از درگاه HDMI به پشت تلویزیون معمولی خود متصل کنید.

باید تلویزیون را برای ورودی HDMI صحیح تنظیم کنید. فقط پس از اتصال، بسته به درگاهی که کابل را به آن وصل کرده اید، گزینه HDMI 1 یا HDMI 2 را انتخاب کنید.

اندروید باکس  برای درست کار کردن  به اتصال اینترنتی فعال نیاز  دارد. بنابراین، باید دستگاه  خود را به شبکه Wi-Fi موجود متصل کنید. همچنین می توانید یک کابل اترنت را به دستگاه وصل کنید.

هنگامی که جعبه به اتصال فعال اینترنت دسترسی پیدا کرد، آماده استفاده است.

می توانید برنامه های دلخواه خود را از فروشگاه Google Play نصب کنید. اندروید باکسهای Tanix Box به کاربران خود امکان دسترسی به بیش از 5000 برنامه را می دهد. برای دانلود برنامه ها باید با استفاده از یک حساب کاربری فعال گوگل وارد شوید. همچنین، می‌توانید فایل‌های APK را برای هر برنامه‌ای نصب کنید تا روی تلویزیون شما اجرا شود.

اندروید باکس شما به لطف حافظه داخلی آن می تواند بدون اینترنت کار کند. همچنین می‌توانید دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی را برای پخش مالتی مدیا در تلویزیون خود مورد استفاده قرار دهید.

اکثر اندروید باکسها به شما امکان تماشای تلویزیون معمولی را نیز می‌دهند. اندروید باکسهای Tanix Box به شما امکان دسترسی به بیش از 500 کانال تلویزیونی را  می دهد!

ویژگی های منحصر به فرد جعبه تلویزیون هوشمند اندروید

هر سازنده یک اندروید باکس ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد. در اینجا برخی از ویژگی های رایج وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

Chromecast داخلی

ویژگی Chromecast معمولاً در اندروید باکس تعبیه شده است. شما می توانید هر محتوایی را از تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ و غیره خود به راحتی بر روی تلویزیون خود پخش کنید. اندروید باکسهای Tanix Box دارای این ویژگی است.

دستیار گوگل یا Google assistant

اکثر اندروید باکسها دارای سیستم‌عامل Google Assistant فعال هستند. اندروید باکسهای Tanix Box یک کنترل از راه دور با قابلیت صوتی برای جستجوی محتوای مورد علاقه شما با استفاده از دستیار Google ارائه می دهد.

پورت های اضافی

به دنبال اندروید یاکسی  باشید که پورت های اضافی را برای اتصال اندروید باکس  به دستگاه های دیگر ارائه می دهد. درگاه های USB، اسلات کارت SD، درگاه های اترنت را می توان به ترتیب برای اتصال دستگاه ذخیره سازی خارجی یا اتصال کابلی  استفاده کرد.

با توجه به اینکه می توانید بازی ها را روی اندروید باکس خود نیز دانلود کنید، داشتن پورت USB گزینه خوبی است. می‌توانید ماوس، صفحه‌کلید، کنترل‌کننده‌های بازی و سایر دستگاه‌های جانبی خود را برای یک تجربه بازی روان وصل کنید.

امروز اندروید باکسهای Tanix Box را دریافت کنید!

جدا از این ویژگی های معمولی، اندروید باکسهای Tanix Box بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

از فروشگاه Google Play به طیف گسترده ای از برنامه ها و بازی ها دسترسی داشته باشید

از گوشی هوشمند به عنوان ریموت و صفحه بازی استفاده کنید

مجهز به جدیدترین اندروید 11.0

کیفیت ویدیوی Android TV box 4K: وضوح قابل توجه و تصاویر زنده با کیفیت عالی

سیستم صوتی دالبی

با قیمت بسیار مناسب اندروید باکس Tanix Box! در دسترس شما خواهد بود

جزئیات TANIX TV Androin Box

در اینترنت گشت و گذار کنید، Netflix، HBO GO یا YouTube را روی پروژکتور، تلویزیون یا مانیتور خود بدون مشکل حق چاپ تماشا کنید! به لطف پردازنده چهار هسته ای سریع رعد و برق و رم 4 گیگابایتی که پایه ای عالی برای سیستم عامل اندروید 11 و برنامه های کاربردی در حال اجرا بر روی آن فراهم می کند، از پخش روان محتوای UltraHD با وضوح 4K لذت ببرید.

پشتیبانی از 2.4 گیگاهرتز و Wifi 5G + LAN و کابل  (RJ45).

وای فای سریع5G  نیز علاوه بر شبکه کابلی  و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می شود.

کدک های ویدیویی پشتیبانی شده:

از آنجایی که سیستم اندروید به طور خودکار هر کدک را برای ما نصب می کند، هیچ فرمت ویدیویی وجود ندارد که قابل پخش نباشد.

زبان

سیستم اندروید تقریباً از تمام زبان های دنیا پشتیبانی می کند.

اندازه

ابعاد تی وی باکس 105 × 105 × 15 میلی متر و وزن آن 400 گرم است، بنابراین در هر مکانی جا می شود، می توانید آن را در تعطیلات با خود ببرید (اگر به مکانی که تلویزیون وجود دارد یا پروژکتور خود را بردارید)

مشخصات سخت افزاری

– CPU: Amlogic S905W2 Quad Core, ARM® Cortex™-A35 مناسب برای سیستم عامل

– GPU: ARM Mali-G31 MP2-4k مقیاس بندی شده برای نمایشگر گرافیکی


– RAM: DDR3 4GB – فضای زیادی برای سیستم عامل و برنامه های در حال اجرا وجود دارد

– ROM: 32GB – فضای ذخیره سازی کافی برای نصب برنامه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo