• اندرویدباکس تانیکس مدل W2A 2 × ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

جمع جزء: ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

آشنایی با روکش نانو

آشنایی با روکش نانو

حتی در این روزها که دستگاه‌های با فناوری پیشرفته وجود دارند، تخته های وایت برد همچنان می‌تواند مؤثرترین راه برای ارائه مطلب  به مخاطب باشد.

روکش نانو، یک انتخاب مناسب برای معماران، معلمان، مجریان، و هر کسی که به یک صفحه وایت برد دائمی  یا پرده نمایش پروجکشن با هر اندازه ای که نیاز دارد ، و همچنین  تمیز نگه داشتن آن آسان است و می باشد.

روکش نانو روی سطوح  صاف نصب می شود ، با مواد چسبنده منحصربه‌فردی که دارد بر روی آن سطح بخوبی می چسید. به اندازه تخته های وایت برد  موجود در فروشگاه لوازم اداری محدود نشوید. اکنون وایت برد مورد نیاز خود را در مدرسه، مهدکودک، دانشگاه، سالنهای  کنفرانس یا اتاق شرکت، اتاق جلسه هتل و غیره  با اندازه مناسب و دلخواه ایجاد کنید.

برای مشاهده ویدیو روکش نانو اینجا کلیک کنید!!!

در صورتیکه از تخته های هوشمند استفاده مینمائید و سطح آن آسیب دیده و یا قابل استفاده برای نوشتن ماژیک نمیباشد . میتوانید با استفاده از روکش نانو ،  یک تخته هوشمند با صفحه بسیار تمیز و بدون انعکاس نور  با قابلیت نوشتن ماژیک وایت برد در اختیار داشته باشید.

سطح قابل نوشتن

هر دیوار و یا صطح صافی را میتوانید با روکشهای نانو آذین برد  به یک سطح قابل نوشتن تبدیل کنید روکش نانو راه آسانی برای افزایش تعامل بیشتر جلسات، ارائه ها و درس ها را  ارائه می دهد. روکش نانو را می توان بر روی هر سطح صافی از جمله میز، دیوارهای اتاق کنفرانس، پنجره ها و موارد دیگر نصب کرد.

قابلیت های پروجکشن

روکش نانو آذین برد یک لایه مات است که از پی وی سی محکم ساخته شده است و امکان مشاهده بهتر تصویر را بدون انعکاس نور از هر زاویه ای فراهم می کند. بر خلاف پرده های دیتا پروژکتور سقفی دیواری و یا پایه دار ، روکش نانو  را می توان روی هر دیوار یا پارتیشن صافی نصب  کرد. در فضای اداری یا کلاس درس به عنوان دیوار معمولی از آن استفاده می کنید و در زمان نیاز بعنوان تخته وایت برد قابل استفاده می باشند.

بهترین راهکار برای تشویق کودکان به نوشتن بدون محدودیت فضا

یکی از دغدغه های مهدهای کودک نوشتن و یا نقاشی کودکان بر روی دیوارهامی باشد. این موضوع حتی یکی از نگرانی های والدین در منزل نیز می باشد آنجا که کودک دیوارهای اتاق خود را با ماژیک خط خطی می کند . با استفاده از این روکش بدون محدودیت در اندازه میتوان همه جای دیوار را برای استفاده کودکان برای نقاشی و یا رنگ آمیزی آماده کرد و محیطی مناسب رادر اختیار کودکان قرار داد.

تعمیر و نگهداری آسان

با استفاده از ماژیک وایت برد میتوان برای نوشتن یا رسم بر روی روکش نانو  استفاده کرد و  به شما این امکان را می‌دهند که با استفاد از ماژیک وایت برد بنویسید، رسم کنید ، و به راحتی کارهایی را که انجام داده‌اید را حذف کنید، بدون اینکه بقایای رنگ ماژیک سطح را در طول زمان تار کند. توصیه می کنیم روکش نانو را با مقدار کمی شیشه شور و پارچه نرم تمیز کنید. برای استفاده ، ماژیکهای وایت برد استانداردبا پایه مبتنی بر بر آب توصیه می شود که به راحتی پاک می شوند. این ماژیکهای استاندارد توسط آذین بازار ارائه میشوند.

برای مشاهده ویدیو روکش نانو اینجا کلیک کنید!!!

چرا از روکش نانو استفاده کنیم؟

روکش نانو محصولی نوآورانه است که بلافاصله سطوح صاف را به مناطق قابل نوشتن تبدیل می کند. این روکش نانو به‌گونه‌ای طراحی شده است  که  قابلیت نوستن بر روی آن‌ها با ماژیکهای وایت برد  بدون برجای گذاشتن باقی‌مانده یا آسیب را دارا می باشند. هر آنچه روی سطح آنها نوشته شده باشد فقط در یک طرف نمایش داده می شود. این امر  باعث شده است که روکش  نانو  برای پارتیشن ها و یا دیوارهای شیشه ای  در اتاق های کنفرانس و یا شیشه  پنجره ها در ساختمان های اداری ایده آل باشد. در حالی که وایت بردهای سنتی  ضخیم، سنگین و حجیم هستند، روکش نانو کمترین فضا را اشغال می کنند و ظاهری جذاب و شکیل ایجاد می کنند. این محصول ابزاری عالی برای سازماندهی فضای شما و افزایش تعامل است. از مزایای روکش نانو برای دفتر، کلاس درس یا فضای تجاری خود استفاده  کنید. روکش های نانو یک  سرمایه‌گذاری عالی هستند که مزایای بی‌شماری را برای هر محیط آموزشی یا تجاری ارائه می‌دهند!

بدون آسیب به دیوار – تخته های سفید سنتی در واقع بسیار سنگین هستند. معمولاً آنها باید مستقیماً با استفاده از پیچ های بزرگ یا لنگرهای بتنی روی دیوار نصب شوند. این منجر به آسیب دائمی به دیوار می شود. همچنین محدودیت هایی را در محل نصب وایت برد خود ایجاد می کند، زیرا نمی توانید روی سطوح خاصی سوراخ کنید. از طرف دیگر روکش نانو را می توان روی هر سطح صافی بدون آسیب رساندن به ناحیه زیر آن نصب کرد.

دید یک طرفه – روکش نانو دارای دید یک طرفه هستند. اگر آنها را روی دیوار شیشه ای، یا شیشه  پنجره  یا پارتیشن های اتاق نصب کنید، دیگر نگران نمایش نوشته های خود در طرف دیگر نخواهید بود. این باعث می شود که ظاهری تمیزتر، زیباتر و در کل ظاهری شکیل داشته باشید.

زیبایی‌شناسی مدرن – تخته‌های سفید سنتی ضخیم و حجیم هستند. آنها فضای زیادی را اشغال می کنند و همچنین اتاق را قدیمی می کنند. روکش نانو  بسیار مدرن‌تر و شیک‌تر هستند. آنها هم سطح با دیوار قرار می گیرند، به طوری که هیچ برآمدگی وجود ندارد، و یک ظاهر یکپارچه ایجاد می کند.

چند سطحی – روکش نانو را می توان روی هر سطح صاف و سختی نصب کرد. این شامل شیشه، مبلمان چوبی، میز، نئوپان، دیوار ، گچ، و سایر سطوح صاف و بدون بافت می باشد.

روکشهای نانو  به دوام ماندگار و ظاهری بی عیب و نقص دست هستند . روکش نانو خلاقیت و همکاری را با تبدیل هر سطحی به یک ناحیه قابل نوشتن تسهیل می کند. این روکش  مقاوم در برابر لکه و مواد شیمیایی است و برای استفاده در ادارات، مدارس، مراقبت های بهداشتی و سایر محیط های داخلی مناسب می باشد.

تعمیر صفحه بردهای هوشمند. از آنجا که بسیاری از بردهای هوشمند و تعاملی ، به مرور و در اثر استفاده مات شده و یا آسیب دیده اند و یا قابلیت نوستن با ماژیک وایت برد را ندارند. استفاده از آنها را بسیار سخت و غیر ممکن نموده است. تعویض صفحه این بردها بسیار گران و سخت میباشد و همین امر باعث شده است گاها بلا استفاده شوند. با استفاده از روکش نانو میتوان  صفحه این بردها را قابل استفاده نمود و صفحه آنها همانند روز اول تمیز و قابل نوستن با ماژیک وایت برد باشند بدون آن که مانعی برای لمس آنها باشد.

برای مشاهده ویدیو روکش نانو اینجا کلیک کنید!!!

 در مورد محصول مناسب برای پروژه خود تصمیم نگرفته اید؟ با ما تماس بگیرید یا تصویری از فضای خود را برای ما ارسال کنید . ما می توانیم ایده ها و گزینه های محصول را به شما پیشنهاد دهیم. در مورد نصب مطمئن نیستید؟ ما اینجا هستیم تا به شما مشاوره بدهیم و شما را راهنمایی کنیم.

‫2 نظر

  • حسن منصوری گفت:

    روش بسیار جالبیه. ممنون از راهنماییتون

  • علی آرانی گفت:

    با سلام
    واقعا محصول منحصر به فردی با قیمت باور نکردنی و خیلی مقرون به صرفه و کیفیت غیر قابل تصور ارایه داده اید.
    من چنین محصولی از هیچ شرکت دیگری ندیده ام، مدرسه ای نصب کرده ایم بسیار عالی و با کیفیت می باشد.
    به سایر دوستان پیشنهاد می کنم در طرح های هوشمند سازی کلاسها از این سلوشن استفاده کنند.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    enemad-logo